Automatické změny stavů produktů

Stavy produktů jsou silným marketingovým pomocníkem na vašem eshopu. Při umírněném používání dokáží na produkt vhodně upozornit a podpořit tak jeho prodej - ať už se jedná o novinku, výprodej , akci, nebo jakoukoli jinou událost.

Většina z vás stavy produktů používá. Pokud stavy na vašem eshopu zatím nevyužíváte, zkuste to zvážit:
1. Nastavte si v číselníku vlastní stavy produktů (menu Systém / Číselník stavů produktů)
2. V detailu produktu (menu Zboží / Produkty záložka Obecné) definujte produktu požadovaný stav.

Po uložení se u produktu začne zobrazovat visačka s názvem stavu. Produkty s vybraným stavem si můžete jednoduše vyfiltrovat a např. i seskupit do nové kategorie (např. s názvem "Akce")

NOVINKA - nastavte si od kdy do kdy chcete vybraný stav aktivovat

Návod:

1. Časový rozvrh stavu produktu se definuje v detailu produktu (menu Zboží / Produkty) - na kartě obečné kliknete na tlačítko "rozvrh"

 

2. Nastastavte si VÝCHOZÍ STAV, který se bude zobrazovat v období mimo nastavené termíny.

 

2. Nastastavte si termin OD a DO a JAKÝ STAV chcete zobrazovat. Pokud zadáváte více stavů, dejte si pozor zdali se datumy vzájemně nekryjí - eshop by vám pak zobrazoval více stavů najednou.

 

 

Časový rozvrh stavů produktů ve vašem eshopu aktivujeme na základě žádosti.

Zaslat dotaz k tomuto modulu