Díky live chatu můžete získat okamžitou zpětnou vazbu od návštěvníků vašich stránek, na základě které můžete své služby dále posouvat směrem ke zvýšení zákaznické spokojenosti.
Vybraná doporučení jak co nejlépe využít live chat:
Při komunikaci na chatu zákazník odchází z vašeho webu s vyřešeným problémem. E-mailová komunikace se může táhnout i několik dní a naštvaný zákazník za tu dobu rozšíří svoji nespokojenost mezi další lidi. Přes chat můžete získat podrobnější informace a naštvaného zákazníka rychleji změnit na spokojeného.
Statistiky firem, které si takto používají Smartsupp live chat dokazují významné zvýšení počtu konverzí i hodnoty objednávek.
Pokud chcete na eshopu používat livechat od Smartsupp, musíte mít vytvořený účet. Pokud jej ještě nemáte, můžete si ho jednoduše zřídit na stránkách Smartsupp.
Následně si v Menu Nastavení / Nastavení na záložce "Další vyhledavače a služby" vložíte svůj Smartsupp key.