Eshop s napojením naEET

Binargon podporuje Smartsupp

 

Proč používat livechat Smartsupp?

Díky live chatu můžete získat okamžitou zpětnou vazbu od návštěvníků vašich stránek, na základě které můžete své služby dále posouvat směrem ke zvýšení zákaznické spokojenosti.

Vybraná doporučení jak co nejlépe využít live chat:

  • mluvte jazykem vašeho zákazníka. Klidně používejte slangové výrazy, pokud je používá i zákazník
  • zkuste předvídat dotazy zákazníka a dejte mu informace, které by ho mohly zajímat co nejdříve
  • posílejte zákazníkům odkazy, které je rychleji navedou na hledaný produkt nebo
  • aktualizujte si obsah eshopu podle otázek, které vám zákazníci dávají a zlepšete tak své SEO
  • nikdy nenechávejte otázku na chatu nevyřešenou. Zůstaňte se zákazníkem a ujistěte se, že je na 100 % spokojený. Více nespokojených zákazníků může znamenat, že je produkt/služba na stránkách špatně představena.
  • neukončujte chat dříve, než zákazník. Nezapomeňte mu poděkovat a přimět ho, aby se vrátil
  • na chatu by se měla nacházet vaše skutečná fotografie, vyhněte se strojeným ilustračním obrázkům
  • používejte automatické odpovědi ve své originální podobě
  • pokud potřebujete z chatu odejít, nastavte si stav „offline“ několik minut předem

Při komunikaci na chatu zákazník odchází z vašeho webu s vyřešeným problémem. E-mailová komunikace se může táhnout i několik dní a naštvaný zákazník za tu dobu rozšíří svoji nespokojenost mezi další lidi. Přes chat můžete získat podrobnější informace a naštvaného zákazníka rychleji změnit na spokojeného.

Statistiky firem, které si takto používají Smartsupp live chat dokazují významné zvýšení počtu konverzí i hodnoty objednávek.

Jak livechat Smartsupp nainstalovat?

Pokud chcete na eshopu používat livechat od Smartsupp, musíte mít vytvořený účet. Pokud jej ještě nemáte, můžete si ho jednoduše zřídit na stránkách Smartsupp.

 

 

Následně si v Menu Nastavení / Nastavení na záložce "Další vyhledavače a služby" vložíte svůj Smartsupp key.

 

 

Zaslat dotaz k tomuto modulu