Globální změny dokážou navýšit, nebo snížit hodnoty kreditu a cen plošně pro celý váš eshop. Tuto funkci však využijete pouze v ojedinělých situacích, například pro :
- globální marketingovou kampaň (např. dárek v podobě bodů na dárek všem zákazníkům)
- strategická rozhodnutí (např. jednorázové poskytnutí kreditu všem zákazníkům)
Pro globální změny jsou k dispozici filtry, díky kterým je možné ceny procentuálně upravit pouze pro:
- definovanou cenovou skupinu zákazníků
- definovanou kategorii zboží
- definovaný stav zboží (např pouze výprodej)
- definovaného výrobce
1. Změna ceny pouze pro zboží pocházející od zvoleného dodavatele
2. Změna ceny pro zboží obsahující v názvu definovaný textový řetězec
Upozornění: Globální změny cen dokáží ušetřit obrovské množství práce, stejně tak jako dokážou obrovské množství práce přidat - pokud se použijí neuváženě. Před spuštěním globálních změn doporučujeme zadané hodnoty pečlivě zkontrolovat.