Již dlouho můžete nastavovat obsah emailů, který se zákazníkům posílá jako potvrzení objednávky. Od verze 3.15.05 jsme přidali možnost nastavit vzhled a obsah dalších 10 emailů! Odlište se od konkurence a vylaďte obsah následujících emailů:
U každé šablony si můžete nadefinovat vlastní předmět e-mailu + text emailu. Individuálně si může administrátor nastavit, které emaily mu budou přeposílány. Vhodné nastavení šablon má podstatný vliv na celkový komfort nakupování a spokojenost vašich zákazníků. Věnovat jim pozornost se vám určitě vyplatí.
Abychom vylepšili možnost nalezení vašich produktů Googlem, rozšířili jsme site mapu o obrázky produktů a kategorií. Vaše produkty jsou tak k nalezení i při použití obrázkového vyhledávání na google.
Opravili jste údaje ve svém eshopu a nechcete, aby Vám je dodavatel přepsal špatnými údaji? Importované produkty mají možnost individuálně povolit nebo zakázat aktualizaci názvu produktu, parametrů a volitelných příplatků.
Informujete pravidelně své zákazníky o novinkách? Teď si můžete zvolit nejenom emailovou schránku vyhrazenou pro zasílání objednávek, ale i schránku vyhrazenou pro newsletter. Schránku je nutné nejdříve definovat v nastavení (Krok 1) a následně ji vybrat před odesláním newsletteru (Krok 2). Kromě emailové schránky můžete zvolit také jméno odesílatele, které se bude zobrazovat.
Víte, že v šablonách emailů můžete používat proměnné, které do vašeho textu samy doplní vybrané údaje? Nyní jsme seznam proměnných rozšířili o novou proměnnou #poznamkaAdminaKObjednavce#.
Pokud do emailové šablony vložíte tuto proměnnou, bude email obsahovat text, který vyplníte v detailu objednávky do pole "Veřejná poznámka k objednávce".