Nový obchodní model Zbozi.cz a jeho podpora v eshopu

Od 1.10.2014 přechází Zboží.cz na nový obchodní model. Jaké jsou hlavní změny oproti stávající verzi?

 

Minimální cena prokliku je 1 Kč

Zboží ruší nejnižší sazbu prokliku (0.20 Kč) u tzv. upřednostňovaných výpisů (tag <UNFEATURED>). Podpora tohoto tagu se ruší a minimální cena prokliku je od 1.10 nastavena 1 Kč.

 

Platí se nově i z prokliků ve vyhledávání

Pokud se někdo dříve proklik na váš eshop z vyhledávání (tedy z nespárovaného produktu), nebyly prokliky zpoplatněny. Nově se na zbozi.cz platí i za proklik z vyhledávání.

Cena za tento proklik nemusí být stejná jako cena za proklik z detailu spárovaného produktu. Zboží nově zavádí značku <MAX_CPC_SEARCH>, která určuje maximální cenu prokliku z vyhledávání.

 

Nové možnosti v administraci eshopu?

Jak je nyní možno nastavit Váš eshop pro maximální výkon vašich kampaní?

  1. V detailu produktu (záložka seo) je možno zadat jak maximální cenu za proklik z deailu spárovaného produktu, tak z vyhledávání.
  2. V nastavení exportu zbozi.cz je možno zakázat posílání ceny prokliku u všech produktů s cenou pod X Kč (cena prokliku je pak 1 Kč bez ohledu nastavení ceny prokliku v detailu produktu)
  3. V nastavení exportu zbozi.cz je možno zakázat posílání ceny prokliku u všech produktů které nemáte skladem (cena prokliku je pak 1 Kč bez ohledu nastavení ceny prokliku v detailu produktu)

 

Zaslat dotaz k tomuto modulu