Nutné změny v obchodních podmínkách

Podle novely zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele mají maloobchodní zákazníci nově právo řešit vzniklé spory mimosoudní cestou.

V případě vašich zákazníků je institucí, na kterou se mohou s žádostí o řešení obrátit Česká obchodní inspekce (www.coi.cz).

Zákon o ochraně spotřebitele zároveň udává všem maloobchodníkům povinnost své zákazníky na toto právo upozornit.

 

Jak splnít tuto povinnost?

 

Stačí ve svých obchodních podmínkách možnost mimosoudního řešení zmínit, včetně odkazu na Českou obchodní inspekci.

Pro inspiraci můžete využít například vzorové obchodní podmínky uložené na stránce Asociace pro elektronickou komerci zde:

https://www.apek.cz/clanky/apek-prinasi-aktualizovane-vzorove-obchodni-podmin

 

Zaslat dotaz k tomuto modulu