V posledních dnech nás řada zákazníků informuje, že se jim vrací některé emaily a v odpovědi je tento text:
Toto je zprava z emailoveho systemu msa.vshosting.cloud.
################################################################
# TOTO JE POUZE INFORMACE, NEMUSITE VASI ZPRAVU POSILAT ZNOVU. #
################################################################
Vase zprava nemohla byt dorucena vice nez 0 hodiny.
Budeme ji zkouset dorucit, dokud cas nepresahne 5 dni.
Pro blizsi informace kontaktujte prosim.
Pokud tak ucinite, pripojte toto informacni hlaseni.
host xxx.mail.protection.outlook.com[104.47.13.36] said: 451
4.7.500 Server busy. Please try again later from [93.185.99.200]. (S77719)
[HE1EUR04FT040.eop-eur04.prod.protection.outlook.com] (in reply to end of
DATA command)
Tento text říká, že příjemce emailu (ten komu jste email poslali) má problém s přijímáním emailů a chyba je na jeho straně.
Chyba je na straně příjemce, tedy na straně toho, komu jste email poslali.
Ten, komu jste email poslali, má přetížený server (jeho server nestíhá přijímat nové emaily). Jediným řešením je, že příjemce začne pro své emaily používat jiného poskytovatele.
Z vaší strany ani ze strany BINARGONu s tím bohužel není možné nic udělat.