Eshop s napojením naEET

Outlook.com doručuje zprávy se zpožděním

V posledních dnech nás řada zákazníků informuje, že se jim vrací některé emaily a v odpovědi je tento text:

 

Toto je zprava z emailoveho systemu msa.vshosting.cloud.
################################################################
# TOTO JE POUZE INFORMACE, NEMUSITE VASI ZPRAVU POSILAT ZNOVU. #
################################################################
Vase zprava nemohla byt dorucena vice nez 0 hodiny.
Budeme ji zkouset dorucit, dokud cas nepresahne 5 dni.
Pro blizsi informace kontaktujte prosim.
Pokud tak ucinite, pripojte toto informacni hlaseni.

host xxx.mail.protection.outlook.com[104.47.13.36] said: 451
4.7.500 Server busy. Please try again later from [93.185.99.200]. (S77719)
[HE1EUR04FT040.eop-eur04.prod.protection.outlook.com] (in reply to end of
DATA command)

Co to znamená?

Tento text říká, že příjemce emailu (ten komu jste email poslali) má problém s přijímáním emailů a chyba je na jeho straně.

Kde je chyba?

Chyba je na straně příjemce, tedy na straně toho, komu jste email poslali.

Proč k této chybě dochází?

Ten, komu jste email poslali, má přetížený server (jeho server nestíhá přijímat nové emaily). Jediným řešením je, že příjemce začne pro své emaily používat jiného poskytovatele.

Z vaší strany ani ze strany BINARGONu s tím bohužel není možné nic udělat.

Zaslat dotaz k tomuto modulu