Přehled zákazníků rozšířen o "Nadřazeného zákazníka"

Přehled zákazníků (Horní menu - Komunikace - Správa zákazníků) jsme rozšířili o nový volitelný sloupec "nadzákazník"

Kdo je Nadzákazník, neboli nadřazený zákazník?

řada z našich klientů využívá systém pro přidělování provizí (Nějaký zákazník doporučí váš eshop jinému zákazníkovi a ten pak získá provizi). Abychom věděli, komu provizi přiřadit, a kdo provizi získá, je v systému zavedeno označení "Nadzákazník" a "Podzákazník"

Systém pak jednoduše přiřazuje provize či body těm zákazníkům, kteří pod sebou mají přiřazeného podzákazníka.

Kde si mohu nový sloupec zobrazit?

Přejděte do Horní menu - Komunikace - Správa zákazníků. 

Najeďte na tabulku s výpisem zákazníků. V pravém horním rohu tabulky se zobrazí malá ikonka. Když na ni kliknete, zobrazí se vám seznam volitelných sloupců.

Zaslat dotaz k tomuto modulu