Uvědomujeme si, že dobře zvládnuté procesy řízení reklamací jsou pro dlouhodobé úspěšné provozování eshopu naprosto nezbytné. Jejich řízení nebývá jednoduché a značně se liší podle toho, jaký druh zboží nebo služeb prodáváte.
Ti z vás, kteří řeší reklamace v administraci eshopu (používají modul "Reklamace") jistě ocení možnost přidat si vlastní individuální typ reklamace a následně mu třeba přiřadit individuální stav.
Jak vytvořit vlastní typ reklamace?
V číselníku typů reklamací (menu Číselníky / Typy reklamací) kliknete na tlačítko "Přidat položku"
Do nově přidaného řádku vyplňte název nového typu reklamace a následně číselník uložte.
Jak přidat vlastní stav reklamace?
V číselníku stavů reklamací (menu Číselníky / Stavy reklamací) kliknete na tlačítko "Přidat stav"
Do vyskakovacího okna vyplňte název nového stavu.
Vyplňte název, který uvidí zákazníci a změny uložte.