Přišlo vám od seznamu (zboží.cz) následující upozornění?
měření zbozi.cz vyplo kvůli závažným chybám
Opakovaně jsme zaznamenali chybějící data z frontendové části konverzního kódu (JavaScript). Buď data z frontendové části nezasíláte, nebo je zasíláte kódem Omezeného měření.
Měření konverzí je krátký kus kódu, který umožní seznamu vyhodnocovat úspěšnost vašich reklamních kampaní a prodejů na zboží.cz. Měří jak samotné návštěvy, tak objednávky.
Pokud jste v nastavení eshopu aktivovali propojení se zboží.cz, odesílají se seznamu data o návštěvách dvěma způsoby
Oba kódy se spouští současně.
Hlášení, které jste od seznamu obdrželi v podstatě říká, že seznam obdržel data z prvního bodu (pro uživatele neviditelný způsob na serveru), ale ne z bodu číslo 2 (neproběhl script v prohlížeči)
Na několika našich eshopech jsme společně se seznamem provedli měření a kontrolu všech scriptů. Script, který do všech našich eshopů vkládáme stejně je i dle seznamu vložen správně.
Proč se tedy návštěva nezměří? Uživatelé používají blokátory reklam. – takový systém dle globálních statistik používá až 46.2% procent uživatelů ve věku 16-24 let. (dle dat z 2023)
Prověřili a vyloučili jsme mimo jiné tyto možnosti:
Pokud má uživatel ve svém prohlížeči vložen blokátor reklam, nemá stránka žádný způsob, jak potřebný frontendový script spustit.